Бензиновий скарифікатор solo by AL-KO 518 – надійний та незалежний помічник для обробки газону в будь-якому саду та на будь-якій місцевості – незалежно від розеток, довжини кабелю чи терміну служби батареї.
З аератором solo by AL-KO 518 робота стає легкою, і ви досягаєте дуже швидкого прогресу.
Завдяки робочій ширині 36 см та дуже міцному ножовому валу з 15 міцними подвійними сталевими лезами робота виконується дуже ефективно. Ножовий блок можна зручно опустити з керма, а колеса на шарикопідшипниках полегшують його рух. Це дає газону достатньо «повітря, щоб знову дихати», і він відкритий для поглинання природних поживних речовин та добрив.
Робоча глибина може плавно регулюватися в діапазоні від 0 до 25 мм, ясна річ, централізовано.
Двохосне керування скарифікатора Соло 518 маневрене, легке в керуванні і не збивається з курсу.
Довга рукоятка з ергономічно вбудованими елементами керування дозволяє зручно керувати пристроєм і перемикати його, не змінюючи захоплення, щоб ви могли працювати без утоми навіть протягом тривалого часу. Кермо можна скласти, щоб заощадити місце для транспортування та зберігання.
Бензиновий аератор solo by AL-KO 518, що приводиться в дію бензиновим двигуном Honda потужністю 3,6 кВт та об'ємом 163 куб. см, забезпечує такий високий рівень продуктивності, що ви можете легко обробляти газони і на великих площах.
Характерною рисою високої якості обробки скарифікатора solo by AL-KO 518 є міцний корпус із високоякісної сталі, який гарантує довгий термін служби та робить пристрій мінімальним в обслуговуванні навіть за інтенсивного безперервного використання.
Все включено: тканинний мішок для збору включений у комплект постачання пристрою.
Характерні особливості бензинового скарифікатора solo by AL-KO 518
- Потужний бензиновий двигун Honda та міцний сталевий корпус преміум-класу.
- Безступінчасте регулювання робочої глибини
- Ефективна скарифікація з великою робочою шириною 36 см.
- Включаючи міцний ножовий стрижень із 15 подвійними сталевими лезами.
- Відмінна маневреність та курсова стійкість завдяки 2-осьовому управлінню.