Двигун Briggs & Stratton 8270CXi V-Twin потужністю 27 к.с. - це потужний 4-х тактний бензиновий мотор, призначений для самохідних косарок з нульовим радіусом розвороту, які тривалий час використовуються в екстремальних умовах.
Двигуни Briggs & Stratton – ідеальна заміна старим, зношеним двигунам, у тому числі від Kohler та інших провідних брендів.
Цей двигун вписується в багато компактних моторних відсіків, а також може замінити багато двигунів потужністю 30 к.с.
Даний двигун працює на неетильованому бензині, має надійний механізм електричного запуску та оснащений усім необхідним для швидкої та простої установки.
Двигуни Briggs & Stratton 8270CXi V-Twin універсальний, потужний та довговічний.
- Термін служби двигуна збільшений на 50% - максимальне мастило та захист критично важливих компонентів двигуна.
- Конструкція двигуна V-Twin забезпечує найкращий баланс і дозволяє збільшити потужність. Технологія OHV оптимізує продуктивність, продовжуючи термін служби двигуна та підвищуючи економію палива.
- Електронне керування паливом
- Магнетронне електронне запалення, що не вимагає обслуговування, для швидкого і надійного запуску.
- Механічний розчіплювач для плавного та швидкого запуску.
- Запатентована 5-ступінчаста система видалення сміття з вбудованим циклонним очищувачем повітря та подрібнюючим вентилятором продовжує термін служби в умовах сильного засмічення і збільшує інтервали технічного обслуговування.
- Мастило під повним тиском з мастильним фільтром, що нагвинчується, забезпечує контрольоване мастило і продовжує термін служби компонентів.
- Високоінерційний маховик дозволяє покращити сприйняття ударного навантаження, що призводить до зниження вібрації двигуна та забезпечення плавної та стабільної потужності.
- Блок комерційного класу та піддон забезпечують чудову довговічність. Чавунна гільза циліндра також підвищує цілісність і довговічність, витримує знос і неправильне поводження, забезпечуючи при цьому покращений контроль олії.
- Міцні ущільнення вала карбюратора захищають вал дросельної заслінки та повітряну заслінку в умовах сильного сміття.
- Алюмінієвий впускний колектор і холодніші головки блоку циліндрів допомагають двигуну працювати в більш прохолодному місці, що продовжує термін його служби.
- Високопродуктивний стартер забезпечує надійний холодний запуск при більш високих інерційних навантаженнях.
- Збільшена конструкція блоку циліндрів підвищує довговічність.
- Підшипник ковзання на валу відбору потужності для кращої здатності витримувати бічні навантаження.
- Вал зі шпонковим пазом - діаметр 28,55 мм
- Примітка: Глушник не входить у комплект двигуна. Може поставлятись за додаткову плату.