Гарантія та повернення

Гарантійне обслуговування і повернення техніки належної якості здійснюються відповідно до чинного Закону України 1023-XII «Про захист прав споживачів».

1. Якщо протягом гарантійного терміну були виявлені несправності в роботі

На всі товари, які продає наш інтернет-магазин, надається офіційна гарантія виробника. Терміни та умови гарантії вказуються в супровідній документації.

У разі поломки або некоректного функціонування техніки ви можете звернутися:

  • в будь-який офіційний сервісний центр виробника, розташований на території України, - їх перелік з адресами і телефонами вказано в гарантійної документації до товару;
  • в сервісний центр нашого магазину, розташований за адресою м Харків, вул. Ковальська, 7.

При зверненні в офіційний сервісний центр необхідно надати:

  • товар в повній комплектації;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату товару.

В сервісний центр нашого магазину товар можна відправити будь-який поштовою службою, попередньо погодивши всі деталі з менеджером. Великогабаритну або негабаритну техніку ми заберемо самостійно з будь-якої точки України.

Якщо експертиза підтвердить, що дефект товару викликаний виробничим браком, транспортні витрати оплачує продавець.

2. Обмін і повернення товару належної якості

Ви маєте право протягом 14 днів повернути товар, якщо він не підійшов за якимись параметрами, або обміняти його на інший з нашого асортименту, в тому числі з доплатою. Для цього ви можете:

  • скористатися будь-якою зручною службою доставки;
  • замовити перевезення габаритної техніки нашим транспортним засобом;
  • особисто відвідати магазин за адресою м Харків, вул. Ковальська, 7.

В цьому випадку транспортні витрати оплачує продавець.

Для оформлення повернення або обміну товару належної якості знадобиться паспорт, чек і товар в упаковці. Повернення і обмін можливий, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар має заводську комплектацію, не порушена цілісність упаковки;
  • на товар збережені всі ярлики і заводське маркування.

Ми повернемо вам гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 робочих днів. При цьому якщо товар оплачувався готівкою, ми також повернемо готівку. При оплаті за безготівковим розрахунком кошти будуть повернуті на ваш розрахунковий рахунок.

3. Повернення і обмін непрацюючого товару

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Вартість пересилання в цій ситуації оплачує продавець.

4. Якщо при отриманні товару ви виявили дефекти або некомплект

Якщо товар, який був надісланий за допомогою поштової служби, при отриманні виявився пошкодженим або його комплектація не відповідає специфікації, складіть акт огляду в присутності співробітника поштової служби і зв'яжіться з менеджером магазину. Ми обміняємо його на новий або доукомплектуємо відсутніми аксесуарами. Додаткові транспортні витрати в цьому випадку сплачує продавець.

Якщо товар передавав покупцеві представник продавця, він вживе заходів щодо виправлення ситуації на місці.

Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні. Без належного документного підтвердження цього факту вирішити ваше питання буде складніше.

З будь-яких питань, пов'язаних з гарантійним і післягарантійним обслуговуванням, поверненням товарів і вас просять телефонувати за телефонами, вказаними на сайті, або звертатися через форму зворотного зв'язку.